ຜະລິດຕະພັນຍີ່ຫໍ້ໃຫມ່ຂອງຈີນທີ່ຄົນຕ່າງປະເທດນິຍົມ ໄດ້ເປີດໂຕໃນງານເທສະການຜະລິດຕະພັນຂອງຈີນປະຈຳປີ 2024

ປັກກິ່ງ, ວັນທີ 11 ພຶດສະພາ (Xinhua) - ເມື່ອ "China chic" ກາຍເປັນຮູບແບບໃຫມ່ທີ່ທັນສະໄຫມຫລາຍຂຶ້ນ, ຜະລິດຕະພັນຍີ່ຫໍ້ຂອງຈີນ 50 ຍີ່ຫໍ້ ທີ່ເປີດໂຕໃນງານເທສະການຜະລິດຕະພັນຂອງຈີນປະຈຳປີ 2024 ໄດ້ເປັນການຢືນຢັນອີກເທື່ອໜຶ່ງເຖິງຄວາມດຶງດູດຂອງສິນຄ້າທີ່ຜະລິດຈາກຈີນ.

ໃນວັນສຸກ, Huawei, DJI, TikTok, Wuliangye, Pien Tze Huang, Haitian, ChaCha, Mengniu, Zeekr, MG ຂອງ SAIC Motor, BYD, Haier ແລະ ຍີ່ຫໍ້ອື່ນໆໄດ້ເຂົ້າຮ່ວມງານໃນຊຽງໄຮ່ ໂດຍຖືວ່າເປັນຍີ່ຫໍ້ຂອງຈີນທີ່ນິຍົມທີ່ສຸດໃນປີນີ້ສໍາລັບຜູ້ບໍລິໂພກຕ່າງປະເທດ, ຂໍຂອບໃຈຕໍ່ຄຸນນະພາບຂອງພວກເຂົາ ແລະ ການປະກົດໂຕໃນຕ່າງປະເທດທີ່ຖືກຍ້ອງຍໍ້ໄປທົ່ວໂລກ.

ໃນບັນດາຜະລິດຕະພັນທີ່ "ກ້າວໄປສູ່ລະດັບໂລກ" ຂອງຈີນນັ້ນ, ຍີ່ຫໍ້ຂອງຈີນ 50 ຍີ່ຫໍ້ໄດ້ຖືກຄັດເລືອກຈາກມາດຖານ 4 ດ້ານ ເຊັ່ນ: ການລົງຄະແນນສຽງທາງອອນລາຍ, ປະລິມານການສົ່ງອອກຜະລິດຕະພັນ, ການປະກົດໂຕໃນຕ່າງປະເທດໂດຍຜ່ານສື່ມວນຊົນ ແລະ ຊ່ອງທາງການເຜີຍແຜ່ອື່ນໆ, ລວມເຖິງການປະເມີນຜົນຈາກຜູ້ຊ່ຽວຊານ.

ດ້ານສຸດທ້າຍທີ່ຈະໄດ້ຮັບການຄັດເລືອກເຂົ້າເປັນໜຶ່ງໃນ 50 ຍີ່ຫໍ້ ເຊິ່ງຕ້ອງກວມເອົາການມີຊື່ໃນເຄື່ອງໃຊ້ທົ່ວໄປພາຍໃນ 8 ຂະແໜງການ ລວມທັງການຜະລິດ ຜະລິດຕະພັນ 3C, ຄວາມບັນເທິງ ແລະ ເຄື່ອຂ່າຍເນັດເວີກ, ອາຫານ ແລະ ເຄື່ອງດື່ມ, ເຄື່ອງສຳອາງ ແລະ ອຸດສາຫະກຳລົດໃຫຍ່ຂອງຈີນ.

ໃນບັນດາບໍລິສັດເຫຼົ່ານີ້ Huawei, DJI, Xiaomi ແລະ ວິສາຫະກິດອື່ນໆທີ່ຂັບເຄື່ອນດ້ວຍວິທະຍາສາດເຕັກໂນໂລຢີແມ່ນເຫັນໄດ້ຈາກຄວາມສາມາດດ້ານເຕັກໂນໂລຢີ ແລະ ປະສິດທິພາບການຕະຫຼາດຂອງພວກເຂົາ, ສ່ວນ TikTok, Kuaishou, Didi ແລະ ບໍລິສັດອິນເຕີເນັດທີ່ມີຊື່ສຽງອື່ນໆຂອງຈີນກໍ່ຢູ່ໃນສາຍຕາເຊັ່ນກັນ ເນື່ອງຈາກປະສິດທິພາບຜະລິດຕະພັນທີ່ດີເລີດຂອງພວກເຂົາ.

ດ້ວຍຍີ່ຫໍ້ທີ່ມີອິດທິພົນຫຼາຍກວ່າເກົ່າໃນຕະຫຼາດໂລກ, ຜູ້ຜະລິດ baijiu ຂອງຈີນ Wuliangye ໄດ້ຮັບຄະແນນສຽງຫຼາຍທີ່ສຸດໃນບັນດາຜູ້ຜະລິດເຫຼົ້າທັງຫມົດທີ່ເຂົ້າຮ່ວມໃນການຄັດເລືອກໃນປີນີ້ ແລະ ຢືນຄົງຢູ່ສໍາລັບການຂະຫຍາຍຕົວທີ່ເປັນທີ່ຍອມຮັບສໍາລັບຜະລິດຕະພັນທີ່ເປັນວັດທະນະທໍາຈີນໂດຍຜູ້ບໍລິໂພກທົ່ວໂລກ.

Zeekr, ຜູ້ຕາງຫນ້າຂອງຍີ່ຫໍ້ລົດໃຫຍ່ "ກ້າວໄປລະດັບໂລກ" ໃນປະເທດຈີນ, ໄດ້ຖືກເລືອກເປັນຫນຶ່ງໃນຍີ່ຫໍ້ລົດຂອງຈີນທີ່ຄົນຕ່າງປະເທດນິຍົມທີ່ສຸດໃນປີນີ້, ໂດຍນຳສະເຫນີຕົວເອງເປັນຕົວຢ່າງທີ່ຊັດເຈນວ່າ ຜູ້ຜະລິດລົດໃຫຍ່ຂອງຈີນໄດ້ຊ່ວຍປະກອບສ່ວນເຂົ້າໃນການພັດທະນາອຸດສາຫະກໍາລົດໃຫຍ່ທົ່ວໂລກ ຜ່ານການສົ່ງອອກຜະລິດຕະພັນ ແລະ ເຕັກໂນໂລຊີໃນຊຸມປີຜ່ານມານີ້.

Pien Tze Huang, ຍີ່ຫໍ້ຂອງຈີນທີ່ໄດ້ຮັບການຍ້ອງຍໍມາເປັນເວລາດົນນານ, ໄດ້ກາຍເປັນຫນຶ່ງໃນຍີ່ຫໍ້ເຄື່ອງສໍາອາງແລະ ຜະລິດຕະພັນເບີ່ງແຍງຮ່າງກາຍທີ່ໄດ້ຮັບຄວາມນິຍົມຂອງຄົນຕ່າງປະເທດຫຼາຍທີ່ສຸດ.  ໃນຊຸມປີຜ່ານມານີ້, ບໍລິສັດທີ່ມີຊື່ສຽງໃນດ້ານການຢາພື້ນເມືອງ ແລະ ມີຜົນປະໂຫຍດໄດ້ຂັບເຄື່ອນກະແສ "ກ້າວໄປທົ່ວໂລກ" ໃນບັນດາວິສາຫະກິດຂອງຈີນ ແລະ ປັບປຸງການເຕີບໂຕຂອງຕົນຢ່າງແຂງແຮງໂດຍການເຈາະເລິກນະວັດຕະກຳສ້າງຜະລິດຕະພັນແລະ ສ້າງຍີ່ຫໍ້ຂອງຕົນ.

ຍີ່ຫໍ້ທີ່ຜະລິດພາຍໃນທ້ອງຖິ່ນເຫຼົ່ານີ້ຄາດວ່າຈະກ້າວໄປໄກກວ່ານີ້ໃນອະນາຄົດ ທ່າມກາງຄວາມພະຍາຍາມທີ່ອຸທິດຕົນເພື່ອຂະຫຍາຍການສະແດງຕົນໄປທົ່ວໂລກ ແລະ ຄວາມຮັບຮູ້ຂອງຕ່າງປະເທດກ່ຽວກັບຍີ່ຫໍ້ທີ່ຜະລິດພາຍໃນທ້ອງຖິ່ນຂອງຈີນ.

ໃນປີນີ້, ກິດຈະກຳຄັດເລືອກຍີ່ຫໍ້ຂອງຈີນທີ່ເປັນທີ່ນິຍົມທີ່ສຸດຂອງຄົນຕ່າງປະເທດ, ແມ່ນງານທີ່ຈັດຂຶ້ນປະຈຳທຸກປີເພື່ອຊຸກຍູ້ການສ້າງຍີ່ຫໍ້ຜະລິດຕະພັນຂອງຈີນ, ຈັດຂຶ້ນໂດຍຫ້ອງການໂຄງການຜະລິດຕະພັນແຫ່ງຊາດຂອງສຳນັກຂ່າວສານຊິນຮວາ (the National Brands Project office of Xinhua News Agency) ແລະ ບໍລິການຂໍ້ມູນຂ່າວສານເສດຖະກິດຈີນ (China Economic Information Service).

 

(ຮຽບຮຽງໂດຍ Duan Jing ແລະ Xinhua Silk Road, duanjing@xinhua.org)