ວັນທີ 13 ມິຖຸນາ 2025
ບົດຄັດຫຍໍ້: ງານວາງສະແດງອຸດສາຫະກຳການຂົນສົ່ງທາງອາກາດສາກົນທຽນຈີນ (TISIE) ຄັ້ງທີ IIIໄດ້ຈັດຂຶ້ນຢູ່ເທດສະບານທຽນຈີນ, ທາງພາກເໜືອຂອງຈີນໃນວັນພະຫັດທີ່ຜ່ານມານີ້, ໄດ້ດຶງດູດຄວາມ ສົນໃຈ ແລະ ການເຂົ້າຮ່ວມຂອງວິສາຫະກິດຕ່າງໆຫຼາຍກວ່າ 440 ວິສາຫະກິດ.
ປັກກິ່ງ, ວັນທີ 13 ມິຖຸນາ(ຊິນຮວາ)--ງານວາງສະແດງອຸດສາຫະກຳການຂົນສົ່ງທາງອາກາດສາກົນທຽນຈີນ (TISIE) ຄັ້ງທີ III ໄດ້ຈັດຂຶ້ນຢູ່ເທດສະບານທຽນຈີນ, ທາງພາກເໜືອຂອງຈີນໃນວັນພະຫັດທີ່ ຜ່ານມານີ້, ໄດ້ດຶງດູດຄວາມສົນໃຈ ແລະ ການເຂົ້າຮ່ວມຂອງວິສາຫະກິດຕ່າງໆຫຼາຍກວ່າ 440 ວິສາ ຫະກິດ.
ເພື່ອນຳສະເໜີຜົນສຳເລັດດ້ານການພັດທະນາຂອງອຸດສາຫະກຳຂົນສົ່ງທາງອາກາດຂອງ ສປ ຈີນ ແລະ ທ່າອ່ຽງການພັດທະນາຂອງອຸດສາຫະກຳຂົນສົ່ງທາງອາກາດທົ່ວໂລກໃນອະນາຄົດໄດ້ດີຍິ່ງຂຶ້ນ, ງານວາງ ສະແດງຈຶ່ງໄດ້ຈັດຂຶ້ນໃນຫົວຂໍ້ "ການຂົນສົ່ງໄປສູ່ໂລກ ແລະ ກ້າວໄປສູ່ອະນາຄົດ, ເປີດຮັບກາລະໂອກາດ ໃໝ່ໆສໍາລັບການເປີດກວ້າງ ແລະ ການຮ່ວມມື".
ງານດັ່ງກ່າວໄດ້ສຸມໃສ່ລະບົບຕ່ອງໂສ້ອຸດສາຫະກໍາການຂົນສົ່ງທັງໝົດ, ມີຈຸດປະສົງເພື່ອສ້າງເວທີການແລກ ປ່ຽນຄວາມຮ່ວມມື ແລະ ອຸດສາຫະກໍາການຂົນສົ່ງທີ່ໃຫຍ່ທີ່ສຸດ ແລະ ມີອິດທິພົນທີ່ສຸດໃນປະເທດຈີນ ແລະ ໃນທົ່ວໂລກ.
ງານວາງສະແດງອຸດສາຫະກຳການຂົນສົ່ງຈະຈັດຂື້ນຈົນຮອດວັນທີ 14 ມິຖຸນານີ້, ໂດຍຈັດງານວາງສະແດງ ໃນ 9 ເຂດ ໄດ້ແກ່: ທ່າກຳປັ່ນສາກົນ, ການຂົນສົ່ງສີຂຽວອັດສະລິຍະ ແລະ ຕ່ອງໂສ້ອຸດສາຫະກຳການ ຂົນສົ່ງ ແລະ ອື່ນໆ, ກວມເນື້ອທີ່ຈັດງານວາງສະແດງຫຼາຍກວ່າກວ່າ 50.000 ຕາແມັດ. ນອກນັ້ນ, ພ້ອມທັງຈະເປັນເຈົ້າພາບຈັດງານຫຼາຍກວ່າ 20 ກິດຈະກຳວິຊາຊີບ ເພື່ອສະແດງໃຫ້ເຫັນຮູບແບບການ ພັດທະນາອຸດສາຫະກຳຂົນສົ່ງຈາກຫຼາຍຮູບຫຼາຍແບບ.
ຜູ້ຕາງຫນ້າຈາກບັນດາທ່າເຮືອ, ອຸດສາຫະກໍາ, ແລະ ສະຖາບັນການຄົ້ນຄວ້າທີ່ມີອິດທິພົນທັງພາຍໃນ ແລະ ຕ່າງປະເທດໄດ້ແບ່ງປັນແນວໂນ້ມຫລ້າສຸດຂອງທ່າເຮືອ ແລະ ການພັດທະນາການຂົນສົ່ງໃນ ພິທີເປີດງານ.
ນອກຈາກນີ້, ຜົນສໍາເລັດຂອງອຸດສາຫະກໍາທີ່ສໍາຄັນໄດ້ຖືກເປີດເຜີຍໃນພິທີເປີດ ໄດ້ແກ່: ປຶ້ມໜ້າປົກສີຟ້າ ກ່ຽວກັບການພັດທະນາຂອງສູນຂົນສົ່ງທາງອາກາດສາກົນທຽນຈິນ ຈາກສໍານັກງານການບໍລິການຂໍ້ມູນ ຂ່າວສານເສດຖະກິດຈີນ (CEIS), ບົດລາຍງານການພັດທະນາເສດຖະກິດທ່າເຮືອຂອງບັນດາເມືອງ ທ່າເຮືອທາງທະເລຂອງຈີນຈາກສະຖາບັນແຜນການ ແລະ ຄົ້ນຄວ້າການຂົນສົ່ງກັບກະຊວງຄົມມະນາຄົມ ຂົນສົ່ງ, ບົດແນະນຳການປະເມີນ ESG ສຳລັບວິສາຫະກິດຂົນສົ່ງ ແລະ ຂົນສົ່ງສາກົນ ແລະ ອື່ນໆເປັນ ຕົ້ນ.
ທ່ານ Cao Wenzhong, ປະທານສະຖາບັນເຕັກໂນໂລຊີຂໍ້ມູນຂ່າວສານ ແລະ ການສື່ສານແຫ່ງ ສປ ຈີນ ກ່າວວ່າ: ໃນປີ 2024, ທ່າເຮືອທຽນຈີນ ໄດ້ບັນລຸຈຸດສູງສຸດໃນປະຫວັດສາດ, ໂດຍມີປະລິມານ ການຂົນສົ່ງຕູ້ຄອນເທນເນີເພີ່ມຂຶ້ນເປັນອັນດັບທີ 8 ຂອງໂລກ ແລະ ປະລິມານການຂົນສົ່ງທາງທະເລ-ທາງລົດໄຟພີ່ມຂຶ້ນເປັນອັນດັບທີ 3 ໃນບັນດາທ່າເຮືອແຄມຝັ່ງທະເລຂອງປະເທດ. ນອກຈາກນີ້, ການເຊື່ອມຕໍ່ທາງບົກ-ທະເລ ແລະ ຄວາມສາມາດດ້ານການແຜ່ລັງສີທົ່ວໂລກໄດ້ປັບປຸງໃຫ້ດີຂື້ນຢ່າງ ຫຼວງຫຼາຍ.
ທ່ານ Cao Zhijun ກ່າວວ່າ: ອີງຕາມດັດຊະນີການພັດທະນາສູນຂົນສົ່ງສາກົນ Xinhua-Baltic ໃນປີ 2024, ອຸດສາຫະກໍາການບໍລິການຂົນສົ່ງຂອງທຽນຈີນ ໄດ້ຄ່ອຍໆພັດທະນາເປັນຮູບເປັນຮ່າງຂື້ນ ແລະຄວາມໄດ້ປຽບທາງດ້ານການເງິນການຂົນສົ່ງກໍມີຄວາມພົ້ນເດັ່ນຫຼາຍຂື້ນ. ການສໍາຫຼວດຕົວຈິງຂອງ ທຽນຈີນໃນການພັດທະນາແບບປະສົມປະສານຂອງທ່າເຮືອ, ອຸດສາຫະກໍາ ແລະ ເມືອງຕ່າງໆມີມູນຄ່າ ການສາທິດທີ່ຍິ່ງໃຫຍ່ ແລະ ເສດຖະກິດທ່າເຮືອໄດ້ກາຍເປັນ "ເຄື່ອງຈັກທອງຄໍາ" ສໍາລັບການພັດທະນາ ລະດັບພາກພື້ນທີ່ມີຄຸນນະພາບສູງ.
(ດັດແກ້ໂດຍ Gu Shanshan ກັບ Xinhua Silk Road, gushanshan.1987@163.com)