ງານວາງສະແດງອຸດສາຫະກຳການຂົນສົ່ງທາງອາກາດສາກົນທຽນຈີນ ຄັ້ງທີ III​ຈັດຂຶ້ນເພື່ອຊຸກຍູ້ການຮ່ວມມືທີ່ມີຜົນປະໂຫຍດເຊີ່ງກັນ ແລະ ກັນ

ວັນທີ 13 ມິຖຸນາ 2025

ບົດຄັດຫຍໍ້: ງານວາງສະແດງອຸດສາຫະກຳການຂົນສົ່ງທາງອາກາດສາກົນທຽນຈີນ  (TISIE) ຄັ້ງທີ III​ໄດ້ຈັດ​ຂຶ້ນ​ຢູ່​ເທດສະບານ​ທຽນຈີນ​, ທາງ​ພາກ​ເໜືອ​ຂອງ​ຈີນ​ໃນ​ວັນ​ພະຫັດທີ່ຜ່ານມາ​ນີ້, ​ໄດ້​ດຶງ​ດູດ​ຄວາມ ສົນ​ໃຈ ​ແລະ ​ການ​ເຂົ້າ​ຮ່ວມ​ຂອງ​ວິ​ສາ​ຫະກິດຕ່າງໆຫຼາຍກວ່າ 440 ວິ​ສາ​ຫະກິດ.

ປັກກິ່ງ, ວັນທີ 13 ມິຖຸນາ(ຊິນຮວາ)--ງານວາງສະແດງອຸດສາຫະກຳການຂົນສົ່ງທາງອາກາດສາກົນທຽນຈີນ (TISIE) ຄັ້ງທີ III​ ໄດ້ຈັດ​ຂຶ້ນ​ຢູ່​ເທດສະບານ​ທຽນຈີນ​, ທາງ​ພາກ​ເໜືອ​ຂອງ​ຈີນ​ໃນ​ວັນ​ພະຫັດທີ່ ຜ່ານມາ​ນີ້, ​ໄດ້​ດຶງ​ດູດ​ຄວາມ​ສົນ​ໃຈ ​ແລະ ​ການ​ເຂົ້າ​ຮ່ວມ​ຂອງ​ວິ​ສາ​ຫະກິດຕ່າງໆຫຼາຍກວ່າ 440 ວິ​ສາ ​ຫະກິດ.

ເພື່ອ​ນຳສະ​ເໜີ​ຜົນ​ສຳ​ເລັດ​ດ້ານການ​ພັດ​ທະ​ນາ​ຂອງ​ອຸດ​ສາ​ຫະ​ກຳ​ຂົນ​ສົ່ງ​ທາງອາກາດຂອງ ສປ ​ຈີນ​ ແລະ ທ່າ​ອ່ຽງ​ການ​ພັດ​ທະ​ນາ​ຂອງ​ອຸດ​ສາ​ຫະ​ກຳ​ຂົນ​ສົ່ງ​​ທາງອາກາດທົ່ວໂລກ​ໃນ​ອະ​ນາ​ຄົດໄດ້ດີຍິ່ງຂຶ້ນ, ງານ​ວາງ​ ສະ​ແດງຈຶ່ງ​ໄດ້​ຈັດ​ຂຶ້ນ​ໃນ​ຫົວ​ຂໍ້ "ການ​ຂົນ​ສົ່ງ​ໄປ​ສູ່​ໂລກ ແລະ ກ້າວໄປ​ສູ່​ອະ​ນາ​ຄົດ, ເປີດ​ຮັບ​ກາ​ລະ​ໂອ​ກາດ ​ໃໝ່ໆສໍາລັບການເປີດກວ້າງ ​ແລະ​ ການ​ຮ່ວມ​ມື".

ງານດັ່ງກ່າວໄດ້ສຸມໃສ່ລະບົບຕ່ອງໂສ້ອຸດສາຫະກໍາການຂົນສົ່ງທັງໝົດ, ມີຈຸດປະສົງເພື່ອສ້າງເວທີການແລກ ປ່ຽນຄວາມຮ່ວມມື ແລະ ອຸດສາຫະກໍາການຂົນສົ່ງທີ່ໃຫຍ່ທີ່ສຸດ ແລະ ມີອິດທິພົນທີ່ສຸດໃນປະເທດຈີນ ແລະ ໃນທົ່ວໂລກ.

ງານວາງສະແດງອຸດສາຫະກຳການຂົນສົ່ງຈະຈັດຂື້ນຈົນຮອດ​ວັນ​ທີ 14 ມິຖຸນາ​ນີ້, ໂດຍຈັດງານ​ວາງສະ​ແດງ ​ໃນ 9 ​ເຂດ ໄດ້ແກ່: ​ທ່າ​ກຳ​ປັ່ນ​ສາກົນ, ການ​ຂົນ​ສົ່ງ​ສີຂຽວ​ອັດສະລິຍະ ແລະ  ຕ່ອງ​ໂສ້​ອຸດສາຫະກຳ​ການ ​ຂົນ​ສົ່ງ​ ແລະ​ ອື່ນໆ, ກວມ​ເນື້ອ​ທີ່ຈັດງານວາງສະແດງຫຼາຍກວ່າ​ກວ່າ 50.000 ຕາ​ແມັດ. ນອກນັ້ນ, ພ້ອມ​ທັງ​ຈະ​ເປັນ​ເຈົ້າພາບ​ຈັດ​ງານ​ຫຼາຍ​ກວ່າ 20 ກິດຈະກຳ​ວິຊາ​ຊີບ​ ເພື່ອ​ສະ​ແດງ​ໃຫ້ເຫັນຮູບ​ແບບ​ການ​ ພັດທະນາ​ອຸດສາຫະກຳ​ຂົນ​ສົ່ງ​ຈາກ​ຫຼາຍ​ຮູບ​ຫຼາຍ​ແບບ.

 

ຜູ້ຕາງຫນ້າຈາກບັນດາທ່າເຮືອ, ອຸດສາຫະກໍາ, ແລະ ສະຖາບັນການຄົ້ນຄວ້າທີ່ມີອິດທິພົນທັງພາຍໃນ ແລະ ຕ່າງປະເທດໄດ້ແບ່ງປັນແນວໂນ້ມຫລ້າສຸດຂອງທ່າເຮືອ ແລະ ການພັດທະນາການຂົນສົ່ງໃນ ພິທີເປີດງານ.

ນອກຈາກນີ້, ຜົນສໍາເລັດຂອງອຸດສາຫະກໍາທີ່ສໍາຄັນໄດ້ຖືກເປີດເຜີຍໃນພິທີເປີດ ໄດ້ແກ່: ປຶ້ມໜ້າປົກສີຟ້າ ກ່ຽວກັບການພັດທະນາຂອງສູນຂົນສົ່ງທາງອາກາດສາກົນທຽນຈິນ ຈາກສໍານັກງານການບໍລິການຂໍ້ມູນ ຂ່າວສານເສດຖະກິດຈີນ (CEIS), ບົດລາຍງານການພັດທະນາເສດຖະກິດທ່າເຮືອຂອງບັນດາເມືອງ ທ່າເຮືອທາງທະເລຂອງຈີນຈາກສະຖາບັນແຜນການ ແລະ ຄົ້ນຄວ້າການຂົນສົ່ງກັບກະຊວງຄົມມະນາຄົມ ຂົນສົ່ງ, ບົດແນະນຳການປະເມີນ ESG ສຳລັບວິສາຫະກິດຂົນສົ່ງ ແລະ ຂົນສົ່ງສາກົນ ແລະ ອື່ນໆເປັນ ຕົ້ນ.

 

ທ່ານ Cao Wenzhong, ປະທານສະຖາບັນເຕັກໂນໂລຊີຂໍ້ມູນຂ່າວສານ ແລະ ການສື່ສານແຫ່ງ ສປ ຈີນ ກ່າວວ່າ: ໃນປີ 2024, ທ່າເຮືອທຽນຈີນ ໄດ້ບັນລຸຈຸດສູງສຸດໃນປະຫວັດສາດ, ໂດຍມີປະລິມານ ການຂົນສົ່ງຕູ້ຄອນເທນເນີເພີ່ມຂຶ້ນເປັນອັນດັບທີ 8 ຂອງໂລກ ແລະ ປະລິມານການຂົນສົ່ງທາງທະເລ-ທາງລົດໄຟພີ່ມຂຶ້ນເປັນອັນດັບທີ 3 ໃນບັນດາທ່າເຮືອແຄມຝັ່ງທະເລຂອງປະເທດ. ນອກຈາກນີ້, ການເຊື່ອມຕໍ່ທາງບົກ-ທະເລ ແລະ ຄວາມສາມາດດ້ານການແຜ່ລັງສີທົ່ວໂລກໄດ້ປັບປຸງໃຫ້ດີຂື້ນຢ່າງ ຫຼວງຫຼາຍ.

ທ່ານ Cao Zhijun ກ່າວ​ວ່າ: ອີງ​ຕາມ​ດັດ​ຊະ​ນີ​ການ​ພັດ​ທະ​ນາ​ສູນ​ຂົນ​ສົ່ງ​ສາ​ກົນ Xinhua-Baltic ໃນ​ປີ 2024, ອຸດ​ສາ​ຫະ​ກໍາ​ການ​ບໍ​ລິ​ການ​ຂົນ​ສົ່ງ​ຂອງທຽນຈີນ ໄດ້​ຄ່ອຍໆ​​ພັດ​ທະ​ນາ​ເປັນ​ຮູບ​ເປັນຮ່າງ​ຂື້ນ ແລະ​ຄວາມ​ໄດ້​ປຽບ​ທາງ​ດ້ານ​ການ​ເງິນ​ການ​ຂົນ​ສົ່ງກໍມີຄວາມ​ພົ້ນ​ເດັ່ນຫຼາຍຂື້ນ​. ການສໍາຫຼວດຕົວຈິງຂອງ ທຽນຈີນໃນການພັດທະນາແບບປະສົມປະສານຂອງທ່າເຮືອ, ອຸດສາຫະກໍາ ແລະ ເມືອງຕ່າງໆມີມູນຄ່າ ການສາທິດທີ່ຍິ່ງໃຫຍ່ ແລະ ເສດຖະກິດທ່າເຮືອໄດ້ກາຍເປັນ "ເຄື່ອງຈັກທອງຄໍາ" ສໍາລັບການພັດທະນາ ລະດັບພາກພື້ນທີ່ມີຄຸນນະພາບສູງ.

(ດັດແກ້ໂດຍ Gu Shanshan ກັບ Xinhua Silk Road, gushanshan.1987@163.com)